vrijdag, juni 02, 2006

 

Dit ben ik



Enrique van Doezelaar

Wie is Enrique van Doezelaar?
Ik ben in 1962 geboren op Curacao en ben waarschijnlijk daar al geraakt door swingende muziek en dans. Op de middelbare school ben ik in diverse bandjes drummer geweest maar muziek werd pas echt belangrijk in mijn leven toen ik in aanraking kwam met Afrikaanse trommels. In 1998 heb ik Anitya opgericht; een organisatie die workshops percussie, zang, dans en schilderen verzorgt voor teams uit het bedrijfsleven en andere organisaties. In mijn vrije tijd (ja prive en werk lopen aardig door elkaar heen) dans ik graag Salsa, Afrikaanse dans en de dans van de 5ritmen. Als favoriete muziekinstrumenten speel ik Bugrabu, talkingdrum, tama, balafon, bolon, djembe en dunun.

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?